Intrebari frecvente

Intrebari frecvente damagi.ro

1. Cum plasez o comanda?
Plasarea unei comenzi pe damagi.ro nu este conditionata de inregistrarea unui cont. Totusi, recomandarea noastra este sa te inregistrezi, pentru a cumpara rapid si usor si a beneficia de acces rapid la istoricul si starea comenzilor. 
Pentru a cauta un anumit produs, poti folosi butonul de Cautare sau campaniile active pe site. De asemenea, poti selecta categoria de produse din meniul principal. 
Daca te-ai hotarat pentru un produs, selecteaza marimea si apasa butonul “Adauga in cos”.
Pentru a vizualiza produsele din cosul de cumparaturi, apasa butonul “Cosul meu”. In cazul in care doresti sa modifici cantitatea produselor adaugate in cos, poti face acest lucru facand click pe cantitatea numarului de produse. Daca iti doresti sa stergi produse din cos, foloseste butonul “Sterge produsul din cos”. 

2. Trebuie sa ma inregistrez pentru a putea plasa o comanda?
Plasarea unei comenzi pe damagi.ro nu este conditionata de inregistrarea unui cont. Totusi, recomandarea noastra este sa te inregistrezi, pentru a cumpara rapid si usor si a beneficia de acces rapid la istoricul si starea comenzilor. 

3. Mi-am uitat parola. Cum trebuie sa procedez?
Pentru a-ti recupera parola, intra in contul tau la sectiunea “Detalii cont”. La “Schimba parola” vezi gasi optiunea de a schimba parola.

4. Ce marime mi se potriveste?
Pentru a afla dimensiunea care ti se potriveste, poti folosi tabelul dimensional din pagina de produs, care se regaseste la sectiunea Ghid marimi. 

5. Cum stiu daca un produs se afla in stoc?
Produsele semnalizate in culoarea verde, se afla in stoc. In cazul in care marimea dorita nu se afla in stoc, aceasta va fi semnalizata in culoarea rosu.

6. Cum pot achita o comanda plasata pe damagi.ro?
Modalitatea de plata este ramburs, la livrare (in numerar). 

7. Ce taxe suplimentare voi plati?
Nu vei achita nicio taxa in afara contravalorii comenzii tale. damagi.ro ofera livrare gratuita pentru orice comanda pe intreg teritoriul tarii, indiferent de valoarea acesteia.

8. Cat dureaza livrarea comenzilor?
Vei primi produsele comandate in termen de maximum 72 de ore din momentul plasarii comenzii, exceptie facand zilele de sambata si duminica si sarbatorile legale. În timpul campaniilor de reduceri, se poate prelungi timpul de livrare al coletelor.

9. Ce modalitati de ambalare pot alege pentru comanda mea?
Produsele pot fi ambalate in ambalajul original.

10. Cum pot returna sau schimba un produs? Daca optez pentru returnarea produsului imi va fi restituita intreaga contravaloare a acestuia?
Pentru a returna/schimba un produs, trebuie sa completezi formularul de retur pe care il gasesti in sectiunea Utile->”Schimburi si restituiri”.
In cazul returnarii comenzii, iti va fi restituita intreaga contravaloare a produselor returnate intr-un cont IBAN primit de la tine in formularul de retur.