Schimburi si Restituiri

Formular de retur












*Pentru comenzile achitate cu cardul de debit sau de credit, contravaloarea va fi restituita in contul aferent cardului din care s-a efectuat plata.


I. SCHIMB PRODUS PRIN INTERMEDIUL MAGAZINELOR FIZICE DAMAGI*.

Puteti schimba pe loc produsul achizitionat cu un nou articol -cu conditia ca magazinul sa dispuna de stoc- fie cu o alta marime a produsului comandat initial**, fie cu orice alt produs, in termen de 30 de zile calendaristice. Pentru a se putea realiza schimbul in magazinele fizice DAMAGI, este OBLIGATORIU sa prezentati factura pe care ati primit-o in colet, iar valoarea produsului ales sa fie cel putin egala cu cea a produsului returnat.

Pentru mai multe detalii, va rugam sa ne contactati la numarul Customer Service – 0755 55 55 55 de luni pana vineri in intervalul orar 09.00 - 17.00.


II. RETUR GRATUIT CU URMATOAREA COMANDA ONLINE

Puteti solicita returul produsului, in termen de 30 zile calendaristice de la data la care ati receptionat coletul, conform dispozitiilor Ordonantei de Guvern nr. 34/2014 In cazul in care achizitionati un produs nepotrivit si doriti sa il schimbati, singura optiune este de a il returna si sa plasati o NOUA COMANDA pentru produsul dorit (cu plata ramburs sau card), iar la livrarea acesteia, agentul TNT va prelua GRATUIT de la dvs. coletul cu produsul pe care doriti sa il returnati. In maxim 10 zile lucratoare de la receptionarea returului, va vom returna contravaloarea produsului nepotrivit.

Va rugam sa parcurgeti urmatorii pasi:

  • Pasul 1: Este necesar sa completati formularul de retur de mai jos selectand obligatoriu, optiunea de retur “ RETUR GRATUIT CU URMATOAREA COMANDA”. Toate campurile marcate cu * sunt obligatorii, contul IBAN fiind solicitat pentru a va returna contravaloarea produsului nepotrivit, in maximum 10 zile lucratoare.
  • Pasul 2: Plasati o noua comanda (pentru plata acesteia, puteti opta atat pentru plata ramburs, cat si pentru plata prin card bancar), iar la livrarea acesteia, agentul TNT va ridica gratuit produsul/produsele pe care doriti sa il/le returnati, iar in maximum 10 zile lucratoare, va vom restitui contravaloarea produsului/produselor returnat/returnate. Taxa de transport in acest caz este suportata de catre www.damagi.ro.

Produsul returnat trebuie sa fie insotit de factura (original sau copie) pe care ati primit-o in colet la receptionarea acestuia. La preluarea returului de catre societatea noastra, acesta se va verifica daca produsul corespunde calitativ (acesta nu trebuie sa prezinte urme de utilizare, miros de detergent, etc.). Ne rezervam dreptul de a refuza restituirea contravalorii si returnarea produsului catre dvs in cazul in care produsul nu corespunde calitativ. Suma aferenta produsului/lor returnat/e o vom transfera in contul IBAN indicat de dvs in formularul de retur, in termen de maximum 10 zile lucratoare de la receptionarea returului.


III. RESTITUIREA CONTRAVALORII

Puteti opta pentru restituirea contravalorii, in termen de 30 zile calendaristice de la data la care ati receptionat coletul, conform dispozitiilor Ordonantei de Guvern nr. 34/2014. Pentru demararea procedurii de restituire, completati formularul de retur selectand, “RESTITUIRE CONTRAVALOARE”.

Pasul 1: Este necesar sa completati formularul de retur de mai jos selectand obligatoriu, optiunea de retur “ RESTITUIRE CONTRAVALOARE”.

Pasul 2: Produsul trebuie trimis catre noi prin orice firma de curierat rapid (cu exceptia Postei Romane) - toate demersurile pentru trimiterea produsului retur vor fi initializate de catre client -, iar din momentul in care receptionam coletul se va demara procedura de rambursare in contul comunicat de dvs in formularul de retur. Taxa de transport in cazul restituirii contravalorii va fi suportata exclusiv de catre client. Coletul trebuie sa fie insotit OBLIGATORIU de factura/o copie a facturii pe care ati primit-o in colet la receptionarea acestuia.

Produsul va fi ambalat corespunzator astfel incat sa nu se deterioreze pe perioada transportului.

Termenul de restituire a contravalorii este de 14 zile calendaristice, conform politicii de retur. La preluarea coletului de catre societatea noastra, acesta se verifica daca produsul returnat corespunde calitativ ( acesta nu trebuie sa prezinte urme de utilizare, miros de detergent, etc).

Ne rezervam dreptul de a refuza restituirea contravalorii si returnarea produsului catre dvs in cazul in care produsul nu corespunde calitativ

Confirmarea receptionarii coletului de catre societatea noastra, o puteti obtine urmarind transportul pe site-ul companiei de curierat cu care ati ales sa trimiteti coletul, folosind numarul de AWB.

Nu trimiteti colete solicitand plata ramburs.

Va rugăm să ne contactati folosind adresa de email contact@damagi.ro sau la numarul de telefon 0731 55 55 55 de luni pana vineri in intervalul orar 09.00 – 17.00